Friday, February 3, 2012

bistie saya dah jadi tunangan org..

askm w.b.t ...

Tanggal 28 january 2012 maka sah  la member baek saya ketika d MUCh dulo JAMiLAH OMAR atau name manje ia cebol ( hehe ) menjadi tunangan org....tapi waktu tu xdpt nak p..cos jauh...lgipon muncit ckp xpe la...kan tunang je...nnt kawen p la...insyaALLAH ea cebol...nnt cebol kawen jendol smpai... =)

act before cebol ni nak bertunang ngn mr fiancé  ia mcm2 dugaan yg menimpa...cian cebol...apa dugaan nye?? eh xley la cite..xbaek kepoh aw..hehe...tapi alhamdulillah dpt juga ia tempuhi n bertunang seperti yg d rancang kan...pe pon owg doa kan cebol bahagie hingga akhir ayat ngn mr fiancé kamu...AMIN.....

* bistie saya dah...saya byle pulak?? emmm blom smpai jodoh...ya ALLAH...ko percepatkan la jodoh ku.. amin... ;)
cebol with her mr tunang 
cantik x cebol saya???

act bayak nak cite..tpi da ngntok + lapar...so nnt2 la ea ak cite kan.. kite layan pict2 ak cebol, kak chik n tikah.... =)



ni tuan punye badan yg bergelar CEBOL ;)





kami cumei kan?? saya tahu..hehehe

kak chik.eira.cebol.jendol =)



No comments:

Post a Comment