Sunday, February 20, 2011

di saat aku mencintaimu...

assalammualaikum w.r.t...

jam da menunjuk kan pkol 0413 tapi mate ni still lagi xley tydo...
 korg percaya pada CJJ x???CJJ tu ape? Cinta Jarak Jauh..

sebenar nye ak da tutup lappy n golek2 nak sleep...tapi tetibe je ati rase resah je..
byle terpikir kn sesuatu...apa yg aku pikir kan? urmmmmmmm
pasal da nak abes study..patot nye ak rase epy kan..sbb da nak dapat segulung diploma dlm mase xsmpai setahun lagi...tapi jadi sebalik nye pulak... =(
byle pikir yg ak ngn c dia akan berjauhan...wat ak rase susah nak lelap kan mata... 
jarak antara  pahang ngn jb....jauh kan???
ade la dlm 8 jam kot...cm ne nnt ek...ak xbese berjauhan ngn dya lame2...
sepnjang relation kiteowg...
plg lame pon dlm sebulan je tu pon mase sem break ri tu...
hubungan CJJ ni ley berkekalan ke ek?
apa pendapat korg?

urm, xtaw nak ckp cm ne..n ak xberani nak jangka kan ape2 kemungkinan n mengharap pape..coz takot terkandas pat tgah jalan n ak lak yg tergolek rabbit sorg2..hehehe...
pape pon ak serah kan pada ALLAH subahanallah taala...kerana DIA yg lebey mngetahui  segala yg terbaek utk umat nye kan.... =)

smbil tergolek2 berfikir tadi ak ade dgar lagu Dadali - di saat aku mencintaimu....
penah dgar x lagu tu??agak best juga la kate2 dlm lirik lagu ia....
lirik nye cm ni...

dadali - di saat aku mencintaimu
mngapa ko pergi...mngapa ko pergi...
d saat ak mulai mencintaimu..
berharap engkau jadi kekasih hatiku..
malah kau pergi jauh dari hidupku..

menyendiri lagi...menyendiri lagi...
d saat kau tgalkan diriku pergi..
tak pernah ada yg menhiasi hariku...
d saat aku terbgon dari tidurku....

aku ingin dirimu...
datang dan temui ak...
kan ku katakan padamu...
ak sangat mencintai dirimu...

aku ingin kan dirimu...
datang dan temui ak...
kan ku katakan padamu..
ak sgt mencintaaaa....

really like da lyrics ... =)


No comments:

Post a Comment